Sezóna 2024/25 je už minulosťou, no v HK DOXXbet Detva sa okamžite po jej skončení rozbehli prípravy na nový ročník. Uplynulá sezóna nám priniesla množstvo cenných skúseností – či už na ľade, v oblasti organizácie alebo v komunikácii s partnermi a fanúšikmi. Práve tieto skúsenosti teraz aplikujeme, aby sme mohli posunúť klub opäť o úroveň vyššie.
Výber hráčov do systému
V oblasti športu prebiehajú intenzívne rokovania a analýzy. Už počas minulej sezóny sme aktívne sledovali viacerých hráčov, ktorí by mohli vhodne doplniť našu súpisku. Aktuálne prebiehajú konzultácie , v rámci ktorých dôkladne vyhodnocujeme, ktorí z týchto hráčov najlepšie zapadnú do herného systému, ktorý chceme v budúcej sezóne presadzovať. Cieľom je postaviť konkurencieschopný tím s jasnou hernou identitou.
Rozvoj značky, nové partnerstvá a priestor pre mladých
V marketingovej oblasti patríme dlhodobo medzi najviditeľnejšie kluby na sociálnych sieťach v rámci celej TIPOS SHL. Na tomto úspechu teraz staviame a pracujeme na rozšírení našich produkčných možností, aby sme fanúšikom a partnerom prinášali ešte kvalitnejší obsah.
Martin Malatinec – marketingový manažér HK DOXXbet Detva:
„Minulá sezóna bola z marketingového hľadiska mimoriadne úspešná. Podarilo sa nám vybudovať značku, ktorá zaujala nielen obyvateľov Detvy, ale aj širší región. Som veľmi rád, že sme našou tvorbou dokázali opäť spojiť celé Podpoľanie. V nadchádzajúcej sezóne však chceme posunúť latku ešte vyššie – verím, že sa nám podarí vtiahnuť fanúšikov i širšiu verejnosť priamo do srdca diania v klube. Plánujem vytvoriť priestor pre všetky skupiny, ktoré sa okolo hokeja pohybujú – hráčov, fanúšikov, partnerov aj rodiny našich hokejistov. Mojou víziou je, aby v Detve zavládla skutočná rodinná atmosféra.“
„Okrem toho pripravujeme stážový program pre mladých ľudí, ktorí sa chcú vzdelávať v oblasti fotografie, videa, grafického dizajnu a marketingu. Chceme vytvoriť podmienky, v ktorých budú môcť rásť po odbornej aj osobnostnej stránke. Zároveň plánujeme aktívnu účasť na verejných podujatiach v meste a okolí, kde sa ešte viac priblížime našim fanúšikom a širokej verejnosti.“
„V uplynulej sezóne sme zároveň kvalitne odprezentovali našich partnerov. Verím, že sme im ukázali, že ich podpora mala zmysel a priniesla obojstranné výhody. Bez nich by sme nedosiahli také výsledky už v našej nováčikovskej sezóne, za čo im patrí obrovská vďaka. V novej sezóne pre nich chystáme ešte atraktívnejšiu prezentáciu a celý rad výhod, ktoré ďaleko presahujú klasické vystavenie loga.“